პროფესიული
განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა
სახელი: ნანა
გვარი: ზაზანაშვილი
სკოლა: 108 საჯარო
სკოლა
N
|
საჭიროება
|
აქტივობა
|
პერიოდი
|
აქტივობის
განხორციელების ინდიკატორი
|
კომენტარი/შენიშვნა
|
1
|
მოსწავლეებში
თანაგანცდის, ტოლერანტობის, ურთიერთზრუნვის უნარის განვითარების ხელშესაწყობად საჭირო
სტრატეგიების ფლობა.
|
დისკუსია
|
თებერვალი-ივნისი
|
შეფასების რუბრიკა
|
|
პრაქტიკის კვლევა
ტრენინგი
|
აპრილი
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
|||
სპეციალური ლიტერატურის დამუშავება
|
მარტი
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
|||
2
|
მოსწავლეებისათვის
ეფექტური უკუკავშირის გაცემის
სტრატეგიების
ფლობა
|
ლიტერატურის გაცნობა
|
მარტი
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
|
თვიდაკვირვება-საკუთარი გაკვეთილის ვიდეოჩანაწერის გაკეთება და მისი
განხილვა
|
აპრილი
|
თვითშეფასების ცხრილის,
კოლეგის უკუკავშირი
|
|||
კოლეგის დასწრება, ფოკუსირებული დასრება გაკვეთილზე
|
აპრილი-მაისი
|
კოლეგის მიერ მოწოდებული უკუკავშირი
თვითშეფასების ცხრილი
|
|||
3
|
მოსწავლეთა ინდივიდუალური
საჭიროებების დასადგენად მშობლებთან და მასწავლებლებთან კომუნიკაციის სტრატეგიების
ფლობა
|
ლიტერატურის გაცნობა, დამუშავება
|
თებერვალი 2016 წელი
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
|
საკუთარი პრაქტიკის კვლევა
|
აპრილი 2016 წელი
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
|||
მშობლებთან შეხვედრა.
|
ივნისი 2016 წელი
|
მშობლების უკუკავშირი
|
No comments :
Post a Comment