2015-2016 სასწავლო წლის განსახორციელებელი აქტივობების გეგმა

#
განსახორციელებელი აქტივობები
კლასი
მიზანი
დრო
შენიშვნა
1
„ზეზვასა და მზიას ნაკვალევზე“-პრეზენტაცია
V
ინფორმაციის მოძიება, დახარისხება
12.10
თემა: დმანისი
2
„საქართველო არის ესე“ წმ. ნინოს გზა -ნახატების გამოფენა, პრეზენტაცია
V
შემეცნებითი უნარების განვითარება,კითხვის სტრატეგიის ფლობა
29.10
თემა: ქრისტიანობის გავრცელება საქართველოში
3
„საქართველო ბეჭედია ბაჯაღლო და თბილის შიგ ჩასმული ბადახში“-ექსკურსია ძველ თბილისში
V
ძველი თბილისის არქიტექტულ ძეგლების შესწავლა

თემა: თბილისი
4
ჩონგური საქართველოა, სიმები ჩვენ ვართ ყველაო“-პროექტი
V
საქართველოს კუთხეებზე ინფორმაციის მოძიება, გაანალიზება, დამუშავება.

თემა: საქართველოს კუთხეები
5
„შემოდიოდა ჩვენში კალანდა“
V
საქართველოს კუთხეებში ახალი წლის ტრადიციების გაცნობა

თემა: შობა-ახალწელიწადი საქართველოში
6
ექსკურსია ენთოგრაფიულ მუზეუმში
V
შემეცნებითი,ანალიტიკური უნარის განვითარება.


7
„სიცოცხლის საათ“ პრეზენტაცია
VI
უძველესი წელთაღრიცხვის სისტემების და  თარიღების გაცნობა.
01.10
თემა : დრო და ისტორია
8
„მე ქართველი ვარ“  ვიქტორინა
VI
მორალურ-პატრიოტული გრძნობის განვითარება.

თემა : საქართველოს მოსახლეობა
9
„წარსული, აწმყო, მომავალი“
პრეზენტაცია,ნახატების გამოფენა
VI
ინფორმაციის მოძიება-დახარისხება ადამიანის საქმიანობის უძველეს სახეობებზე.

თემა: ადამიანის საქმიანობა წარსულში და დღეს
10
„მე და საზოგადოება“-პროექტი
VI
მორალურ-ეთიკური უნარების განვითარება.

თემა:
 ადამიანი და სახელმწიფო
11
„საქართველო-რელიგიათა ოაზისი“ ექსკურსია აბანოთუბანში
VI
რელიგიურ-შემეცნებითი უნარების განვითარება.

თემა: საქრთველოს რელიგიები
12
"ერის კულტურა და ტრადიციები"-პრეზენტაცია
VI
მორალურ-პატრიოტული გრძნობის განვითარება.კითხვისა და წერის სტრატეგიების ფლობა.

თემა:
საქართველოს კულტურული ტტრადიციები და კულტურის გაცვლა
13
"ვოლტერიზმი საქართველოში"-დისკუსია
X
კრიტიკული და ანალიტუკური აზროვნების განვითარება
08.10
თემა: განმანათლებლები
14
"რას მოგვითხრობენ უტყვი ლოდები"
X
ანალიტიკური, კრიტიკული აზროვნების განვითარება.
11.11
თემა: ქართული ეპიგრაფიკული ძეგლები
15
"წამი, რომელიც მიცოცხლებს წარსულს"-პროექტი
X
კრიტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება, ინფორმაციის მოძიება გააზრება.

თემა: კინო,ფოტო და ფონოდო დოკუმენტები
16
"მემუარებში ჩაქსოვილი ეპოქის სევდა"-ისტორიულ-ლიტერატურული საღამო
X
შემოქმედებითი უნარების განვითარება, კითხვის სტრატეგიების ფლობა

თემა: მემუარები და დღიურები
17
"ადამიანი და ისტორია"-პრეზენტაცია, დისკუსია
X
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.

თემა: პიროვნების როლი ისტორიაში
18
„სამყარო ოლიმპოდან“-პრეზენტაცია
XI
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
20.11
თემა:
საბერძნეთი
19
„კართაგენი უნდა დაინგრეს“-პრეზენტაცია
XI
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.

თემა: რომი
20
„გავმზადებულვართ ახალ ბიზანტიად“-დისკუსია
XI
მეტყველების კულტურის დახვეწა.

თემა: საქაღტველო ბიზანტიის ურთიერთობები
21
„ძლევაი საკვირველი“-პრეზენტაცია
XI
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.

თემა: დავით აღამაშენებელი
22
‘ბედის აღვირი“-პრეზენტაცია
XI
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.

თემა: მონღოლები საქართველოში
23
„სამი იმპერიის მზერა“-პრეზენტაცია,დისკუსია
XI
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.

თემა: საქართველო XVI_XVII საუკუნეებში
24
„ევროპა რევოლუციის ქარიშხლებში“-პრეზენტაცია
XII
ისტორიული რეალობის გაანალიზება, თანამედროვეობასთან შედარება.

თემა: ევროპის რევოლუციები XIX საუკუნეში
25
„ბედი ქართლისა“-პრეზენტაცია,დისკუსია

XII
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.

თემა : საქართველო XIX საუკუნეში
26
„26 მაისიდან-25 თებერვლამდე“-პროექტი
XII
კითხვის და წერის სტრატეგიების ფლობა, ინფორმაციის მოძიება-გააზრება.

თემა: საქართველოს დამოუკიდებლობა
27
„ბოროტებანი სიკეთის ნიღბით“-პრეზენტაცია
XII
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.

თემა: კომუნიზმი და ფაშიზმი


No comments :

Post a Comment