#
|
განსახორციელებელი აქტივობები
|
კლასი
|
მიზანი
|
დრო
|
შენიშვნა
|
1
|
„ზეზვასა და მზიას ნაკვალევზე“-პრეზენტაცია
|
V
|
ინფორმაციის მოძიება, დახარისხება
|
12.10
|
თემა: დმანისი
|
2
|
„საქართველო არის ესე“ წმ. ნინოს გზა -ნახატების გამოფენა, პრეზენტაცია
|
V
|
შემეცნებითი უნარების განვითარება,კითხვის სტრატეგიის ფლობა
|
29.10
|
თემა: ქრისტიანობის გავრცელება საქართველოში
|
3
|
„საქართველო ბეჭედია ბაჯაღლო და თბილის შიგ ჩასმული ბადახში“-ექსკურსია ძველ
თბილისში
|
V
|
ძველი თბილისის არქიტექტულ ძეგლების შესწავლა
|
თემა: თბილისი
|
|
4
|
ჩონგური საქართველოა, სიმები ჩვენ ვართ ყველაო“-პროექტი
|
V
|
საქართველოს კუთხეებზე ინფორმაციის მოძიება, გაანალიზება,
დამუშავება.
|
თემა: საქართველოს კუთხეები
|
|
5
|
„შემოდიოდა ჩვენში კალანდა“
|
V
|
საქართველოს კუთხეებში ახალი წლის ტრადიციების გაცნობა
|
თემა: შობა-ახალწელიწადი საქართველოში
|
|
6
|
ექსკურსია ენთოგრაფიულ მუზეუმში
|
V
|
შემეცნებითი,ანალიტიკური უნარის განვითარება.
|
||
7
|
„სიცოცხლის საათ“ პრეზენტაცია
|
VI
|
უძველესი წელთაღრიცხვის სისტემების და თარიღების გაცნობა.
|
01.10
|
თემა : დრო და ისტორია
|
8
|
„მე ქართველი ვარ“ ვიქტორინა
|
VI
|
მორალურ-პატრიოტული გრძნობის განვითარება.
|
თემა : საქართველოს მოსახლეობა
|
|
9
|
„წარსული, აწმყო, მომავალი“
პრეზენტაცია,ნახატების გამოფენა
|
VI
|
ინფორმაციის მოძიება-დახარისხება ადამიანის საქმიანობის უძველეს
სახეობებზე.
|
თემა: ადამიანის საქმიანობა წარსულში და დღეს
|
|
10
|
„მე და საზოგადოება“-პროექტი
|
VI
|
მორალურ-ეთიკური უნარების განვითარება.
|
თემა:
ადამიანი და სახელმწიფო
|
|
11
|
„საქართველო-რელიგიათა ოაზისი“ ექსკურსია აბანოთუბანში
|
VI
|
რელიგიურ-შემეცნებითი უნარების განვითარება.
|
თემა: საქრთველოს რელიგიები
|
|
12
|
"ერის კულტურა და ტრადიციები"-პრეზენტაცია
|
VI
|
მორალურ-პატრიოტული გრძნობის განვითარება.კითხვისა და წერის სტრატეგიების ფლობა.
|
თემა:
საქართველოს კულტურული ტტრადიციები და კულტურის გაცვლა |
|
13
|
"ვოლტერიზმი საქართველოში"-დისკუსია
|
X
|
კრიტიკული და ანალიტუკური აზროვნების განვითარება
|
08.10
|
თემა: განმანათლებლები
|
14
|
"რას მოგვითხრობენ უტყვი ლოდები"
|
X
|
ანალიტიკური, კრიტიკული აზროვნების განვითარება.
|
11.11
|
თემა: ქართული ეპიგრაფიკული ძეგლები
|
15
|
"წამი, რომელიც მიცოცხლებს წარსულს"-პროექტი
|
X
|
კრიტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება, ინფორმაციის მოძიება გააზრება.
|
თემა: კინო,ფოტო და ფონოდო დოკუმენტები
|
|
16
|
"მემუარებში ჩაქსოვილი ეპოქის სევდა"-ისტორიულ-ლიტერატურული საღამო
|
X
|
შემოქმედებითი უნარების განვითარება, კითხვის სტრატეგიების ფლობა
|
თემა: მემუარები და დღიურები
|
|
17
|
"ადამიანი და ისტორია"-პრეზენტაცია, დისკუსია
|
X
|
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
თემა: პიროვნების როლი ისტორიაში
|
|
18
|
„სამყარო ოლიმპოდან“-პრეზენტაცია
|
XI
|
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
20.11
|
თემა:
საბერძნეთი |
19
|
„კართაგენი უნდა დაინგრეს“-პრეზენტაცია
|
XI
|
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
თემა: რომი
|
|
20
|
„გავმზადებულვართ ახალ ბიზანტიად“-დისკუსია
|
XI
|
მეტყველების კულტურის დახვეწა.
|
თემა: საქაღტველო ბიზანტიის ურთიერთობები
|
|
21
|
„ძლევაი საკვირველი“-პრეზენტაცია
|
XI
|
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
თემა: დავით აღამაშენებელი
|
|
22
|
‘ბედის აღვირი“-პრეზენტაცია
|
XI
|
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
თემა: მონღოლები საქართველოში
|
|
23
|
„სამი იმპერიის მზერა“-პრეზენტაცია,დისკუსია
|
XI
|
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
თემა: საქართველო XVI_XVII საუკუნეებში
|
|
24
|
„ევროპა რევოლუციის ქარიშხლებში“-პრეზენტაცია
|
XII
|
ისტორიული რეალობის გაანალიზება, თანამედროვეობასთან შედარება.
|
თემა: ევროპის რევოლუციები XIX საუკუნეში
|
|
25
|
„ბედი ქართლისა“-პრეზენტაცია,დისკუსია
|
XII
|
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
თემა : საქართველო XIX საუკუნეში
|
|
26
|
„26 მაისიდან-25 თებერვლამდე“-პროექტი
|
XII
|
კითხვის და წერის სტრატეგიების ფლობა, ინფორმაციის მოძიება-გააზრება.
|
თემა: საქართველოს დამოუკიდებლობა
|
|
27
|
„ბოროტებანი სიკეთის ნიღბით“-პრეზენტაცია
|
XII
|
კრიტიკულ-ანალიტიკური უნარების განვითარება.
|
თემა: კომუნიზმი და ფაშიზმი
|
2015-2016 სასწავლო წლის განსახორციელებელი აქტივობების გეგმა
Subscribe to:
Posts
(
Atom
)
No comments :
Post a Comment