2015-2016 სასწავლო წელი
2015 სასწავლო წლის დასაწყისში X ა კლასში ირიცხება 25 მოსწავლე, აქედან 8 გოგონაა
და 17 ბიჭი.
მოსწავლეთა სია
1.ავანესოვი სერგო
2.ალადაშვილი ტატო
3.ალადოშვილი გიორგი
4. ამირხანიანი ანასტასია
5.გიგაური ლუკა
6. გიგაური ეკა
7. გრკიკიანი ლანა
8. დევიძე გივი
9. თედიაშვილი გიორგი
10. იმედაძე გიორგი
11. კაიმაზიანი თინიკო
12. მარი გოდერძი
13. მელიქიძე ქეთი
14.მირიანაშვილი მირიანი
15. მხითარიანი გიორგი
16. მჭედლიშვილი ლუკა
17.ნადირაძე მარიამი
18. სომხიევი გიორგი
19. ტიკარაძე ირაკლი
20. ფიფია მარია
21.შაიშმელაშვილი უშანგი
22. ჭიჭიაშვილი მარიამი
23. ხუციშვილი გიორგი
24.ჯანელიძე ცოტნე
25. ბოლქვაძე დათო
მიმდინარე სემესტრის განმავლობაში სწავლა მიატოვა ორმა მოსწავლემ გიგაური ლუკა და შაიშმელაშვილი უშანგი, მათ სწავლა განაგრძეს პროფესიულ სასწავლებლებში. ნოემბრის თვეში კლასში ჩაირიცხა ერთი ახალი მოსწავლე ბალიაშვილი გიორგი.
მშობელთა კრება N1 თარიღი24/09/2015
სასწავლო წლის დაწყებისთანავე სექტემბრის თვეში მოვიწვიე მშობელთა კრება.კრებას ესწრებოდა ყველა მშობელი
მიზანი: ახალი მოსწავლეების მშობლების და ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული სადამრიგებლო მუშაობის გაცნობა.
განხილული თემები:
1.სასკოლო სახელმძღვანელოების მიღება-ჩაბარების აქტების მშობლებზე გადაცემა და ხელმოწერებით დადასტურება.
2. სკოლის შინაგანაწესის გაცნობა.
3. მშობელთა საკონტაქტო მონაცემების დაზუსტება-განახლება.
4. მოსწავლეთა განსაკუთრებული საჭიროებების დადგენა (ასეთის არსებობის შემთხვევაში)
კრებაზე სხვა განსახილველი საკითხები არ წამოჭრილა.
მშობელთა კრება N2 თარიღი 19/11/2015
მიმდინარე სასწავლო წლის ნოემბრის თვეში ჩავატარე რიგგარეშე შეკრება კლასის
ბიჭების მშობლებთან. კრებას ესწრებოდა 15 მშობელი.
მიზანი: ბიჭების მშობლების ინფორმირება მათი შვილების აკადემიური მოსწრების და დისციპლინური დარღვევების შესახებ.
გამომდინარე იქედან რომ მეათე კლასი არის საშუალო საფეხურის პირველი ეტაპი, ვფიქრობ როგორც მოსწავლეს, ასევე მის მშობელსაც ნათლად უნდა ქონდეს გააზრებული თუ რატომ გადავიდა მისი შვილი მეათე კლასში და როგორი პასუხიმსგებლობით უნდა მოეკიდოს სასწავლო პროცესს.ვაკვირდებოდი რა კლასის მოსწავლეთა სასწავლო პროცესს, გამოიკვეთა გარკვეული პრობლემები ბიჭების აკადემიურ მოსწრებასთან დაკავშირებით, კლასის საათის ჩატარების შემდეგ განსაკუთრებით გამოჩნდა , რომ მოსწავლეებს არაქვთ ისეთი მოტივაცია და არც მოლოდინი სასწავლო პროცესთან დაკავშირებით.ვფიქრობ რამოდენიმე მათგანს კარგადაც არ აქვს გააზრებული თუ რატომ უნდა ისწავლოს მეათე კლასში და რა უნდა გააკეთოს შედეგების გასაუმჯობესებლად.
კრების მოწვევის შედეგად ნათლად გამოიხატა რომ იგივე შიშები ჰქონდათ მშობლებსაც, მათგან წამოსული უკუკავშირი სრულ თანხვედრაში და ადექვატური იყო ჩემ მიერ მათთვის გაცნობილ პრობლემებთან მიმართებაში.მსჯელობის შედეგად გადავწყვიტეთ რომ უფრო აქტიურად ჩაერთნონ მშობლები მათი შვილების სასკოლო ცხოვრებაში და ამავდროულად ინტენსიურად ადევნონ თვალი მათ აკადემიუ მოსწრებას, საჭიროების შემთხვევაში შედგება ინდივიდუალური შეხვედრებიც.
მშობელთა კრება N3 თარიღი: 29/12/2015
მიზანი: მშობელთა ინფორმირება I სემესტრის შედეგების შესახებ.
კრებას ესწრებოდა 18 მშობელი.
განხილული თემები:
1.I სემესტრის საბოლოოს ანგარიშის გაცნობა
2. ნიშნის ამაღლების შესახებ მშობელთა ინფორმირება
3.II სემესტრში კლასში დაგეგმილი აქტივობების გაცნობა
4.შედეგების გაუმჯობესბეის მიზნით ეფექტური სტრატეგიების დანერგვა. კრებაზე სხვა განსახილველი საკითხები არ წამოჭრილა.
X ა კლასის დამრიგებლის ნანა ზაზანაშვილის I სემესტრის ანგარიში
2015 სასწავლო წლის დასაწყისიდან ვხელმძღვანელობ X ა კლასს. კლასში არის 24 მოსწავლე, აქედან 16 ბიჭია და 8 გოგონა. კლასი დაკომპლექტებულია სხვადასხვა
ეროვ-ნების ბავშვებით, კლასის აკადემიური მოსწრება I სემესტრის ბოლოს არის საშუალო.
ზოგადად კლასი არის დისციპლინირებული და მობილიზებული. ნებისმიერ აქტივობას ასრულებენ პასუხისმგებლობით. სემესტრის განმავლობაში კლასში დავგეგმე სხვადასხვასახის ღონისძიებები: 1. ოქტომბრის თვეში მოვაწყვეთ ექსკურსია მარშრუტით ატენი სიონი-უფლისციხე 2. ნოემბრის თვეში ვიყავით უსაფრთხოების მუზეუმში 3. დეკემბრის თვის დასაწყისში ისანისასამგორის რაიონის მიერ ჩატარდა თამაში„რა?სად, როდის" სადაც სკოლის სახელით მონაწილეობას იღებდა ჩემი სადამრიგებლოს ორი მოსწავლე მირიან მირიანაშვილი და ცოტნე ჯანელიძე,ბიჭებმა ძალიან კარგად იასპარეზს და მათ მიერ გაცემულმა პასუხებმა დადებითი ქულებიც მოუტანა ჯგუფს.გარდა ამისა ჩემი სადამრიგებლოს მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართული სკოლაში ჩამოყალიბებული სამოქალაქო აქტივობის კლუბში, რამოდენიმე მათგანი გახლავთ კლუბ“კრეატიული თაობა“ ს წევრი. ასევე მოსწავლეებმა მონაწილეობა მიიღეს საგნობრივ ოლიმპიადაში და უმეტესობა მათგანი გადავიდა მეორე ტურში. სემესტრის განმავლობაში ჩავატარე საკლასო საათი სხვადასხვა აქტუალურ თემაზე. მაგ:
1.რას ნიშნავს იყო მეათე კლასელი? 2.როგორ ვსწავლობთ და როგორ ვისწავლოთ უკეთ?
3.თვითგანვითარება
ჩემი მიზანი აღნიშნული თემები ხელს უწყობს მათ პიროვნულ განვითარებას, პასუხისმგებლიან და კანონმორჩილ მოქალაქედ ჩამოყალიბებასჩავატარე მშობელთა კრება
სემესტრის დასაწყისში, შუა პერიოდში და სემესტრის დასასრულს, ასევე საჭიროებისამებრ მქონდა ინდივიდუალური შეხვედრებიც მშობლებთან.
...............................................................................................................................................................................................................................
წლიური ანგარიში
2016 სასწავლო წლის დასასრულს მე 10 ა კლასში ირიცხება 22მოსწავლე, აქედან 14 ბიჭია, 8 გოგონა. კლასი დაკომპლექტებულია სხვადასხვა ეროვნების ბავშვებით,კლასის აკადემიური მოსწრება წლის ბოლოს არის საშუალო. წარჩინებით(10) დაძლია კლასი
ერთმა მოსწავლემ მირიან მირიანაშვილმა.გაცდენების გამო 3 მოსწავლეს ( ფიფია მარია, იმედაძე გიორგი, ჭიჭიაშვილი მარი) ჩაუტარდათ ექსტერნატის გამოცდა, რომელიც ასევე წარმატებით დაძლიეს. კლასის სია 2015-16 სასწავლო წლის ბოლოს
1. ავანესოვი სერგო
2. ალადოშვილი გიორგი
3. ამირხანიანი ანასტასია
4. გიგაური ეკა
5. გრკიკიანი ლანა
6. თედიაშვილი გიორგი
7. იმედაძე გიორგი
8. კაიმაზიანი თინიკო
9. მარი გოდერძი
10. მელიქიძე ქეთი
11.მირიანაშვილი მირიანი
12. მხითარიანი გიორგი
13. მჭედლიშვილი ლუკა
14.ნადირაძე მარიამი
15. სომხიევი გიორგი
16. ტიკარაძე ირაკლი
17. ფიფია მარია
18. ჭიჭიაშვილი მარიამი
19. ხუციშვილი გიორგი
20.ჯანელიძე ცოტნე
21. ბოლქვაძე დათო
22.ბალიაშვილი გიორგი
კლასის აკადემიური მოსწრება წლის ბოლოს
მეორე სემესტრში ძირითადად ორიენტირებული ვიყავი კლასის აკადემიური მაჩვენებლის გაუმჯობესებაზე, რაც წლის ბოლოს აისახა კიდეც მოსწავლეების აკადემიურ შედეგებზე.გარდა ამისა მეორე სემესტრში ჩავატარე კლასის საათები: "ხასიათის სიმტკიცე", "ლიდერობა", "გულგრილობა და ადამიანი","იდენტობა-ვინ ვარ მე". მსგავსი შეხვედრები ხელს უწყობს მოზარდების პიროვნებად ჩამოყალიბებას და ამზადებს მათ საზოგადოებაში საკუთარი ადგილის დამკვიდრებაში. გარდა ამისა ჩემი სადამრიგებლოს მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართული სკოლაში ჩამოყალიბებული სამოქალაქო აქტივობის კლუბში, რამოდენიმე მათგანი გახლავთ კლუბ“ კრეატიული თაობა“ ს წევრი. ზოგადად კლასი არის დისციპლინირებული და მოწესრიგებული,უკონფლიქტო და მეგობრული. ვიმედოვნებ მომდევნო სასწავლო წელი იქნება უფრო წარმატებული.ვეცდები მეტად ვუზრუნველყო კლასის ჩართვა სასკოლო ცხოვრებაში და გავაუმჯობესო მათი აკადემიური მოსწრებაც.
მშობელთა კრება N 4 თარიღი: 11.03.2016
მიზანი: მოსწავლეთა შუალედური მონაცემების და გაცდენების გაცნობა, ასევე მოსალოდნელი შედეგების გაანალიზება. კრებას ესწრებოდა 15 მშობელი
განხილული თემები:
მშობლებს დავურიგე ინდივიდუალურად შევსებული ბარათები, სადაც ეწერათ მათი
შვილების შუალედური შედეგების მონაცემები და ასევე გაცდენები. გავაცანი მათ საგნების მიხევდით გაცდენების მაქსიმალური ზღვარი, ასევე გავაფრთხილე იმ მოსწავლეების მშობლებიც, რომელთაც უკვე ჰქონდათ ზღვარს მიახლოებული გაცდენები. შევახვედრე ქართული, მათემატიკის და ქიმიის მასწავლებლებს, პედაგოგებმა ზოგადად აუხსნენს კლასის ცოდნის დონე და შემდეგ ინდივიდუალურად ესაუბრნენ პრობლემის მქონე მოსწავლეების მშობლებს.
კრებაზე სხვა განსახილველი საკითხი არ წამოჭრილა
მშობელთა კრება ოქმი N5 თარიღი: 27.05.2016
მიზანი: ექსტერნების და საშემოდგომო გამოცდების მქონე მოსწავლეთა მშობლების ინფორმირება და გაფრთხილება, კრებას ესწრებოდა 13 მშობელი
განხილული თემები:
მოწვეულ მშობლებს გავაცანი მათი შვილების აკადემიური მოსრება და წლის ბოლოს დაგეგმილი გამოცდების: მსოფლიო კულტურა და სამოქალაქო განათლება, შესახებ მივაწოდე ინფორმაცია.
კრებაზე სხვა განსახილველი საკითხები არ წამოჭრილა
მშობელთა კრება N6 თარიღი: 10.05.2016
მიზანი: მშობლების ინფორმირება მათი შვილების სასწავლო წლის ბოლოს მიღებული აკადემიური შედეგების შესახებ. კრებას ესწრებოდა 22 მშობელი
განხილული თემები:
მშობლებს ინდივიდუალურად დავურიგე მათი შვილების საბოლოო ნიშნების შედეგები. ასევე გავაცანი გამოცდების შედეგები და ექსტერნატის გამოცდების ჩატარების განრიგი.
...............................................................................................................................................................................................
2015 სასწავლო წლის დასაწყისში X ა კლასში ირიცხება 25 მოსწავლე, აქედან 8 გოგონაა
და 17 ბიჭი.
მოსწავლეთა სია
1.ავანესოვი სერგო
2.ალადაშვილი ტატო
3.ალადოშვილი გიორგი
4. ამირხანიანი ანასტასია
5.გიგაური ლუკა
6. გიგაური ეკა
7. გრკიკიანი ლანა
8. დევიძე გივი
9. თედიაშვილი გიორგი
10. იმედაძე გიორგი
11. კაიმაზიანი თინიკო
12. მარი გოდერძი
13. მელიქიძე ქეთი
14.მირიანაშვილი მირიანი
15. მხითარიანი გიორგი
16. მჭედლიშვილი ლუკა
17.ნადირაძე მარიამი
18. სომხიევი გიორგი
19. ტიკარაძე ირაკლი
20. ფიფია მარია
21.შაიშმელაშვილი უშანგი
22. ჭიჭიაშვილი მარიამი
23. ხუციშვილი გიორგი
24.ჯანელიძე ცოტნე
25. ბოლქვაძე დათო
მიმდინარე სემესტრის განმავლობაში სწავლა მიატოვა ორმა მოსწავლემ გიგაური ლუკა და შაიშმელაშვილი უშანგი, მათ სწავლა განაგრძეს პროფესიულ სასწავლებლებში. ნოემბრის თვეში კლასში ჩაირიცხა ერთი ახალი მოსწავლე ბალიაშვილი გიორგი.
მშობელთა კრება N1 თარიღი24/09/2015
სასწავლო წლის დაწყებისთანავე სექტემბრის თვეში მოვიწვიე მშობელთა კრება.კრებას ესწრებოდა ყველა მშობელი
მიზანი: ახალი მოსწავლეების მშობლების და ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული სადამრიგებლო მუშაობის გაცნობა.
განხილული თემები:
1.სასკოლო სახელმძღვანელოების მიღება-ჩაბარების აქტების მშობლებზე გადაცემა და ხელმოწერებით დადასტურება.
მშობელთა კრება N2 თარიღი 19/11/2015
მიმდინარე სასწავლო წლის ნოემბრის თვეში ჩავატარე რიგგარეშე შეკრება კლასის
ბიჭების მშობლებთან. კრებას ესწრებოდა 15 მშობელი.
მიზანი: ბიჭების მშობლების ინფორმირება მათი შვილების აკადემიური მოსწრების და დისციპლინური დარღვევების შესახებ.
გამომდინარე იქედან რომ მეათე კლასი არის საშუალო საფეხურის პირველი ეტაპი, ვფიქრობ როგორც მოსწავლეს, ასევე მის მშობელსაც ნათლად უნდა ქონდეს გააზრებული თუ რატომ გადავიდა მისი შვილი მეათე კლასში და როგორი პასუხიმსგებლობით უნდა მოეკიდოს სასწავლო პროცესს.ვაკვირდებოდი რა კლასის მოსწავლეთა სასწავლო პროცესს, გამოიკვეთა გარკვეული პრობლემები ბიჭების აკადემიურ მოსწრებასთან დაკავშირებით, კლასის საათის ჩატარების შემდეგ განსაკუთრებით გამოჩნდა , რომ მოსწავლეებს არაქვთ ისეთი მოტივაცია და არც მოლოდინი სასწავლო პროცესთან დაკავშირებით.ვფიქრობ რამოდენიმე მათგანს კარგადაც არ აქვს გააზრებული თუ რატომ უნდა ისწავლოს მეათე კლასში და რა უნდა გააკეთოს შედეგების გასაუმჯობესებლად.
კრების მოწვევის შედეგად ნათლად გამოიხატა რომ იგივე შიშები ჰქონდათ მშობლებსაც, მათგან წამოსული უკუკავშირი სრულ თანხვედრაში და ადექვატური იყო ჩემ მიერ მათთვის გაცნობილ პრობლემებთან მიმართებაში.მსჯელობის შედეგად გადავწყვიტეთ რომ უფრო აქტიურად ჩაერთნონ მშობლები მათი შვილების სასკოლო ცხოვრებაში და ამავდროულად ინტენსიურად ადევნონ თვალი მათ აკადემიუ მოსწრებას, საჭიროების შემთხვევაში შედგება ინდივიდუალური შეხვედრებიც.
მშობელთა კრება N3 თარიღი: 29/12/2015
მიზანი: მშობელთა ინფორმირება I სემესტრის შედეგების შესახებ.
განხილული თემები:
1.I სემესტრის საბოლოოს ანგარიშის გაცნობა
2. ნიშნის ამაღლების შესახებ მშობელთა ინფორმირება
3.II სემესტრში კლასში დაგეგმილი აქტივობების გაცნობა
4.შედეგების გაუმჯობესბეის მიზნით ეფექტური სტრატეგიების დანერგვა. კრებაზე სხვა განსახილველი საკითხები არ წამოჭრილა.
X ა კლასის დამრიგებლის ნანა ზაზანაშვილის I სემესტრის ანგარიში
2015 სასწავლო წლის დასაწყისიდან ვხელმძღვანელობ X ა კლასს. კლასში არის 24 მოსწავლე, აქედან 16 ბიჭია და 8 გოგონა. კლასი დაკომპლექტებულია სხვადასხვა
ეროვ-ნების ბავშვებით, კლასის აკადემიური მოსწრება I სემესტრის ბოლოს არის საშუალო.
10-9
|
8-7
|
6-5
|
4-3
|
2-1
|
1
|
3
|
13
|
4
|
1
|
ზოგადად კლასი არის დისციპლინირებული და მობილიზებული. ნებისმიერ აქტივობას ასრულებენ პასუხისმგებლობით. სემესტრის განმავლობაში კლასში დავგეგმე სხვადასხვასახის ღონისძიებები: 1. ოქტომბრის თვეში მოვაწყვეთ ექსკურსია მარშრუტით ატენი სიონი-უფლისციხე 2. ნოემბრის თვეში ვიყავით უსაფრთხოების მუზეუმში 3. დეკემბრის თვის დასაწყისში ისანისასამგორის რაიონის მიერ ჩატარდა თამაში„რა?სად, როდის" სადაც სკოლის სახელით მონაწილეობას იღებდა ჩემი სადამრიგებლოს ორი მოსწავლე მირიან მირიანაშვილი და ცოტნე ჯანელიძე,ბიჭებმა ძალიან კარგად იასპარეზს და მათ მიერ გაცემულმა პასუხებმა დადებითი ქულებიც მოუტანა ჯგუფს.გარდა ამისა ჩემი სადამრიგებლოს მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართული სკოლაში ჩამოყალიბებული სამოქალაქო აქტივობის კლუბში, რამოდენიმე მათგანი გახლავთ კლუბ“კრეატიული თაობა“ ს წევრი. ასევე მოსწავლეებმა მონაწილეობა მიიღეს საგნობრივ ოლიმპიადაში და უმეტესობა მათგანი გადავიდა მეორე ტურში. სემესტრის განმავლობაში ჩავატარე საკლასო საათი სხვადასხვა აქტუალურ თემაზე. მაგ:
1.რას ნიშნავს იყო მეათე კლასელი? 2.როგორ ვსწავლობთ და როგორ ვისწავლოთ უკეთ?
3.თვითგანვითარება
ჩემი მიზანი აღნიშნული თემები ხელს უწყობს მათ პიროვნულ განვითარებას, პასუხისმგებლიან და კანონმორჩილ მოქალაქედ ჩამოყალიბებასჩავატარე მშობელთა კრება
სემესტრის დასაწყისში, შუა პერიოდში და სემესტრის დასასრულს, ასევე საჭიროებისამებრ მქონდა ინდივიდუალური შეხვედრებიც მშობლებთან.
...............................................................................................................................................................................................................................
წლიური ანგარიში
2016 სასწავლო წლის დასასრულს მე 10 ა კლასში ირიცხება 22მოსწავლე, აქედან 14 ბიჭია, 8 გოგონა. კლასი დაკომპლექტებულია სხვადასხვა ეროვნების ბავშვებით,კლასის აკადემიური მოსწრება წლის ბოლოს არის საშუალო. წარჩინებით(10) დაძლია კლასი
ერთმა მოსწავლემ მირიან მირიანაშვილმა.გაცდენების გამო 3 მოსწავლეს ( ფიფია მარია, იმედაძე გიორგი, ჭიჭიაშვილი მარი) ჩაუტარდათ ექსტერნატის გამოცდა, რომელიც ასევე წარმატებით დაძლიეს. კლასის სია 2015-16 სასწავლო წლის ბოლოს
1. ავანესოვი სერგო
2. ალადოშვილი გიორგი
3. ამირხანიანი ანასტასია
4. გიგაური ეკა
5. გრკიკიანი ლანა
6. თედიაშვილი გიორგი
7. იმედაძე გიორგი
8. კაიმაზიანი თინიკო
9. მარი გოდერძი
10. მელიქიძე ქეთი
11.მირიანაშვილი მირიანი
12. მხითარიანი გიორგი
13. მჭედლიშვილი ლუკა
14.ნადირაძე მარიამი
15. სომხიევი გიორგი
16. ტიკარაძე ირაკლი
17. ფიფია მარია
18. ჭიჭიაშვილი მარიამი
19. ხუციშვილი გიორგი
20.ჯანელიძე ცოტნე
21. ბოლქვაძე დათო
22.ბალიაშვილი გიორგი
კლასის აკადემიური მოსწრება წლის ბოლოს
10-9
|
8-7
|
6-5
|
4-3
|
2-1
|
1
|
4
|
17
|
მეორე სემესტრში ძირითადად ორიენტირებული ვიყავი კლასის აკადემიური მაჩვენებლის გაუმჯობესებაზე, რაც წლის ბოლოს აისახა კიდეც მოსწავლეების აკადემიურ შედეგებზე.გარდა ამისა მეორე სემესტრში ჩავატარე კლასის საათები: "ხასიათის სიმტკიცე", "ლიდერობა", "გულგრილობა და ადამიანი","იდენტობა-ვინ ვარ მე". მსგავსი შეხვედრები ხელს უწყობს მოზარდების პიროვნებად ჩამოყალიბებას და ამზადებს მათ საზოგადოებაში საკუთარი ადგილის დამკვიდრებაში. გარდა ამისა ჩემი სადამრიგებლოს მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართული სკოლაში ჩამოყალიბებული სამოქალაქო აქტივობის კლუბში, რამოდენიმე მათგანი გახლავთ კლუბ“ კრეატიული თაობა“ ს წევრი. ზოგადად კლასი არის დისციპლინირებული და მოწესრიგებული,უკონფლიქტო და მეგობრული. ვიმედოვნებ მომდევნო სასწავლო წელი იქნება უფრო წარმატებული.ვეცდები მეტად ვუზრუნველყო კლასის ჩართვა სასკოლო ცხოვრებაში და გავაუმჯობესო მათი აკადემიური მოსწრებაც.
მშობელთა კრებები
მეორე სემესტრში ჩავატარე სამი მშობელთა კრება, ასევე საჭიროებისამებრ,მშობლებთან მქონდა ინდივიდუალური შეხვედრებიც. მშობელთა კრება N 4 თარიღი: 11.03.2016
მიზანი: მოსწავლეთა შუალედური მონაცემების და გაცდენების გაცნობა, ასევე მოსალოდნელი შედეგების გაანალიზება. კრებას ესწრებოდა 15 მშობელი
განხილული თემები:
მშობლებს დავურიგე ინდივიდუალურად შევსებული ბარათები, სადაც ეწერათ მათი
შვილების შუალედური შედეგების მონაცემები და ასევე გაცდენები. გავაცანი მათ საგნების მიხევდით გაცდენების მაქსიმალური ზღვარი, ასევე გავაფრთხილე იმ მოსწავლეების მშობლებიც, რომელთაც უკვე ჰქონდათ ზღვარს მიახლოებული გაცდენები. შევახვედრე ქართული, მათემატიკის და ქიმიის მასწავლებლებს, პედაგოგებმა ზოგადად აუხსნენს კლასის ცოდნის დონე და შემდეგ ინდივიდუალურად ესაუბრნენ პრობლემის მქონე მოსწავლეების მშობლებს.
კრებაზე სხვა განსახილველი საკითხი არ წამოჭრილა
მშობელთა კრება ოქმი N5 თარიღი: 27.05.2016
მიზანი: ექსტერნების და საშემოდგომო გამოცდების მქონე მოსწავლეთა მშობლების ინფორმირება და გაფრთხილება, კრებას ესწრებოდა 13 მშობელი
განხილული თემები:
მოწვეულ მშობლებს გავაცანი მათი შვილების აკადემიური მოსრება და წლის ბოლოს დაგეგმილი გამოცდების: მსოფლიო კულტურა და სამოქალაქო განათლება, შესახებ მივაწოდე ინფორმაცია.
კრებაზე სხვა განსახილველი საკითხები არ წამოჭრილა
მშობელთა კრება N6 თარიღი: 10.05.2016
მიზანი: მშობლების ინფორმირება მათი შვილების სასწავლო წლის ბოლოს მიღებული აკადემიური შედეგების შესახებ. კრებას ესწრებოდა 22 მშობელი
განხილული თემები:
მშობლებს ინდივიდუალურად დავურიგე მათი შვილების საბოლოო ნიშნების შედეგები. ასევე გავაცანი გამოცდების შედეგები და ექსტერნატის გამოცდების ჩატარების განრიგი.
...............................................................................................................................................................................................
No comments :
Post a Comment